duminică, 4 iunie 2017

Excursia la Brasov

Dupa cum am zis, urma sa revin cu detalii despre activitatile pe care le-am mai avut (si am avut ceva).
La final de clasa a 9-a am vrut cu totii sa facem o excursie cu clasa pentru cateva zile la Brasov.
Ce-i drept am avut cateva dificultati in organizarea acesteia, dar am reusit intr-un sfarsit.
Am ajuns intr-o seara la o pensiune din Sacele unde am stat pe tot parcursul excursiei.
Am cutreierat aproape tot orasul Brasov, am fost la Castelul Peles, la Cetatea Rasnov, la Bran. De asemenea am facut si o drumetie pana la Canionul 7 Scari (unde frica mea de inaltimi si-a spus cuvantul).
Astfel excursia a fost una foarte frumoasa si daca toate vor fi la fal ca aceasta sau chiar mai bine, eu ma declar mai mult decat multumit.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu